torstai 29. marraskuuta 2018

Raakale eli viimeinen yritys kuulostaa Härköseltä, vaikka tosissaan ei taida olla yliarvostetumpaa kuin ehkä Papru Kallion muka-taiteellisissa viini piireissä jos tosiaan kuulisit niitä niin tajuaisit kuinka vitun turhaa paskaa saa viinistä ja askista camelia ja siitä että lasit on likasia ja opintolaina kasvaa ja parhaat kaveris on tylsiä tai bob marleyta ja huutaa rinnat paljaana että ole erilainen vitut mä kuuntele ketään joka tulee huutamaan mitään

Huudathan mulle,
sillä mä tosiaan kaipaan lisää paskaa.
Huudathan suloisesti,
että mä en osaa ottaa kuin mallia.

Ja vielä ihan paskasti.

Että mä toistan liikaa ja lisää,
että se kuulostaa tosissaan ihan helvetin tylsältä pointilta.
Siis kun tää kaikki on jo nähty.
Ja sä olet vanha juttu.

Mutta sinäpä et tule näkemää edes keski-ikää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ota yhteyttä

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *